Alla inlägg under augusti 2012

Av Sofie - 14 augusti 2012 19:06

Vem gömmer sig här måntro? Resultatet visas inom kort! ;-)

Av Sofie - 9 augusti 2012 23:21

Har precis insett att jag ska spara till långt hår! Detta är inget jag egentligen vill men har kommit fram till att studentbudgeten förmodligen inte tillåter särskilt många besök hos frisören. Tröttsamt.

I övrigt har jag köpt en schysst väska. Där får nog det viktigaste plats. En dunk brännvin, pennor och nå gammle papper ti skriv pa. Då ska man väl klara första tentan iaf. Eller?!

Imorgon vankas det pingisturnering i bygdegården! Resultatet redovisas i de lokala tidningarna på lördag.

Av Sofie - 3 augusti 2012 20:34

Ja igår var jag ju då i staaaan. Hujeda mig sån dyr parkeringsavgift det var! Halva lönen gick åt för att få ställa ifrån sig plåtskrället i fyra timmar.

Efter lunch med syrran gick jag iväg för att träffa Matilda som hade ringt mig dagen före. Hon ville ha mig som modell till hennes makeup-portfolio. Jaja visst, tänkte jag och gick dit i tron att hon skulle sminka mig men tji fick jag. Istället gick det hela ut på att bevisa att hon kan få vem som helst att sminka sig snyggt. Så det slöt med att jag satt och sminkade mig och hon guidade. Ganska spännande men hade hellre tillbringat dagen på stranden faktiskt... resultatet blev helt ok bör tilläggas. Lite tantvarning dock ;-).

Out

Av Sofie - 1 augusti 2012 22:13

Det är intressant vilka olika uppfattningar folk har. Efter att ha blivit ordentligt risad som pärkkarl av ett lag blev jag rosad av ett annat. Att bli rosad var väldigt trevligt måste jag säga :-). Att dessutom en i det rosande lager ringde mig idag och sa att hon tyckte att jag verkade så rar var ju fantastiskt gulligt :-). Mer om det imorgon, om jag hinner :-).

Out

Presentation


Historier från nu och då.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards