Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Sofie - 4 juli 2012 08:00

Emma är hemma på ön på besök! Hon ville träffa mig och jag svarade att på dagarna hittar du mig i bodi annars är jag på pärkplan. Fick då till svar att hon gärna ville komma upp på pärkplan men undrade om det verkligen var okej såhär nära årets största högtid? "Kan ju bli tagen för en spion och bli hängd uppochner ei flaggstangi bei körko"



Efter noga övervägande fick Emma följande till svar:

"Vi har överlagt med högsta rådet och med tanke på din långa tids frånvaro från aktivt spel har vi valt att göra ett undantag i detta fall. Inga pennor eller elektronisk utrustning får medtagas. Överträdelse av dessa regler beivras!"



Har jag gjort mitt livs misstag? Är Emma i hemlighet en inhyrd spion åt Närkar? Eller har hon möte varje torsdag i Laus myr för att återberätta vår taktik för någon Lyebo?!? Om någon har sett eller hört något om denna eventuella spion så hör av er till Lau VI:s kristelefon snarast! Tack på förhand.


-out-

Presentation


Historier från nu och då.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards