Alla inlägg den 13 april 2012

Av Sofie - 13 april 2012 07:30

Idag är det min turdag, Fredag den 13e. Tog som bekant mitt körkort fredagen den 13e så det kan ju inte bli nåt annat än en bra dag :-)! Nu bär det av mot Näääär för lite jobb i Bodi. Bra med lite extra knäck :). Sen blir det ledig helg. Vi får se vad den har att bjuda på :-). Under tiden låter jag er stifta bekantskap med en gammal vän till mig, Semmelholken! :-)




Jag hade den här dagen varit på solbergabadet där jag hängde rätt mycket ett tag. När jag kommer in i duschrummet möts jag av en underlig syn. På en bänk precis bredvid duschen sitter en person med badmössa på huvudet, insvept i en handduk. Än så länge inte särskilt underligt kanske. Men vad gör hon? Jo hon sitter och trycker i sig en semla. I duschrummet! Vem äter semlor i ett allmänt duschrum?! Verkar ju lite annorlunda.


Efter att semlan tagit slut sitter den mystiska personen och tomglor med öppen mun ett bra tag. Jag drar mig in i bastun för att slippa se på holken. Efter ett par minuter kommer Semmel-holken in i bastun med en jävla baguette i handen!! Hon sätter sig i bastun och börjar smaska och jag som hatar smulor flyr illa kvickt! Jäkla Semmel-holk...


-out-

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Historier från nu och då.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards