Alla inlägg den 22 april 2012

Av Sofie - 22 april 2012 17:57

Söndagen har hittills bjudit på lite tennis tillsammans med Sara och Julia i rackethallen. Det var grymt roligt och jag hoppas att det blir av snart igen. Julia förbrännde mer än 400 kalorier enligt sin pulsklocka. Jag förbrännde, enligt min pulsklocka, fem miljoner. Okej okej, jag hade väl kanske ingen pulsklocka da :-(. Men några kalorier blev det nog trots avsaknaden av pulsklocka  .


Efter tennisen blev det en promenad med Cleo och diskning och tvättning. Duktiga jag. Nu sitter jag i sängen och ser på Glee och försöker komma på nåt finurligt att skriva på nästa inlägg. Jag gillar att vara finurlig. Ibland lyckas jag med nåt filurigt, ibland inte. Håll utkik efter nästa inlägg så får vi se vad jag kan knåpa ihop ;-).


I väntan på ett eventuellt finurligt inlägg bjuder jag på denna favorit i repris. Den svarta svanen Holger i Lausviken!







-out-



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Historier från nu och då.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards